17.5.08

Yejades'in Beyni...

Yazan: Ukturk | 17.5.08 | Kategori: , |
Yazı: Yejades'in Beyni...

Dün bazı kendini bilmezler moralimi bozsada ben yine size bloglarımızı tanıtmaya devam edeceğim.Bu önemsiz konudan sonra önemli bir konuya geçelim.Bugün tanıtacağımız olan blog dün tanıttığımız olan bilgiustam kadar harika bir blog.

Blogun Adı:Yejades

Blograzzi'den aldığımız son bilgilere göre bu blog sahibinin ismi Yeşim.Burda ismiyle hitap edeceğim kendisine.Sanırım bir sorun olmaz.:D Yeşim blogunu ve kendisini değişik sloganlarla bize sunuyor.Blogu ilk ziyaret ettiğinizde "Her nefeste ben" diye bir hitapla karşılaşıyoruz.Gerçekten güzel ve özgün bir kendini ifade etme şekli.Yeşim kendisini ise şöyle tanımlıyor.Bu da blog sloganı kadar ilginç ve güzel.Aynen aktarıyorum."Kimsenin anlamadığı, kullanmadığı çöplükleri o yeniden keşfeden çöp şahsiyetin biri. Kısacası felsefik bir çöp.." Yani süper felsefe yaparım aklınız şaşar demek istiyor.:D

Bu felsefik çöpü yaklaşık 1.5 aydır takip ediyorum.Son 1 haftadır fazla ziyaret edemedim ama bu blogun seviyesinin düşmesinden değil tamamen benim zaman yoksunluğumdan kaynaklanıyor.

Blogumuzun teması ise gerçekten başarılı.Bir bayan için seçilebilecek güzel temalardan.Sloganıyla da örtüşüyor bence.Bloga girdiğinizde fark edeceksiniz zaten.Blogun sağ tarafında pas temizleyici diye bir bölüm var.Aaa şimdi buda ne ki diyenler vardır.Bu bölümde 20 tane kadar yabancı üstadların şarkıları var.Gerçekten başlıkta olduğu gibi kulaklarınızın pasını temizliyor.Özenle seçilmiş şeyler bunlar.Özellikle 2 ve 11 nolu parçalar favorim.Dinlemenizi şiddetle tavsiye ederim.

Bu blogta en beğendiğim yazı ise şu.Yeşim yazıyı Eylül 2007 de yayınlamış.Ne kadar yayınladığı tarihte okuma fırsatı bulamasamda arşivlerini karıştırıken buldum(çok severim karıştırmayı) ve okudum.Yazının adı Cennetten Selamlar..Bu yazıyı okurken çok duygulandım,nerdeyse ağlayacak duruma geldim.Çünkü sanki ben yazmıştım o yazıyı..Benim yaşadıklarımı o kadar güzel anlatıyordu ki ancak bu kadar olur yani.

Sadete gelecek olursak Yeşim gerçekten güzel bir iş çıkarmış.Rssnize, favorilerinize,sık kullanılanlar listenize ve daha birçok şeye eklemeniz ve takip etmeniz gereken bir blog olduğunu düşünüyorum.

Yazımı Yeşimin güzel bir sözü ile bitirmek istiyorum.Kendimi durdursam bile yazmamak için parmaklarımı asla....!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 2 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. inanır mısınız bilmem ama okurken o kadar mutlu oldum ki :) çok güzel tanıtmışsınız. hatta vay be ben mi yapmışım bunları dedim :) çok teşekkür ederim gerçekten çok gururlandım.. :) emeğinize yüreğinize sağlık :)

  2. codeluu dedi ki...

    beğenerek izliyoruz tüm yazılanları, ayrıca bu sitede mükemmel olmuş Uk ve Pınar'ın ellerine sağlık...


Leave a Reply