20.5.08

Ruhumun Renkleri

Yazan: Pınar | 20.5.08 | Kategori: , |
Yazı: Ruhumun Renkleri

Zatınızın nefasetine kapıldı şu aşk ile hırçınlaşmış deli gönül. Gel de kollarıma gömül.:D:D Ayy dünden beri bir hoş oldum.:D 4 gün boyunca sadece ben yazacağım efendim.Malumunuz uk biraz inek olduğu için her sınava giriyor.Hem de zaman mekan dinlemeden.Yine bir sınav için yollarda kendileri...Sanırım İzmir'e de gitmişken boş gelmez:D

Size bugün bir peri kızının blogunu elimizden geldiğince tanıtacağız.Blogundaki yazdığı yazılara bakılırsa ince ruhlu bir peri bu peri:D İşte o perinin;

Blogunun Adı: İlham Perisi

İsterseniz kafadan temaya girelim.Temayı valla kıskandım.Çok güzel olmuş.Header bir harika.Bir peri kızına yakışacak düzeyde bir tema.Temada mora kaçan bir lacivert ile beyaz kullanılmış.Zaten oldum olası moru severim.Bir zaaafiyet söz konusu yani:D Temanın sağ tarafında, bloga girdiğimizde göreceksiniz bir saat var.Ama bildiğiniz saaatlerden değil.Bir resmin üzerine yerleştirilmiş.Hoş olmuş.Ama resmin kime ait olduğu hakkında hiçbir fikrim yok.Umarım bizi bilgilendirirler bu konuda.:D

Blogun yine sağ tarafında "tıkla çok güzeller " bölümü var.Şöyle bir düşündüm de bizde oraya çok yakışırız:D:D Kısa bir reklamdan sonra isterseniz içeriğe bir göz atalım.

Bu perinin blogundan daha başka ne beklenebilir ki zaten.Kendisi kadar zarif ve hoş yazıları var.Sıkılmadan okuyabileceğiniz yazılar bunlar.Hayatınızda okuyabileceğiniz en güzel dizeler bu perinin ellerinden çıkıyor.Hem peri hem yetenekli.Hani derler ya daha iyisi şamda kayısı:D:D

Eylül 07 de yazın haytına başlamış olmasına rağmen asıl atılımını Şubat 08'de gerçekleştirmiştir.Şu anda da bana kalırsa altın çağını yaşıyor.Çünkü sürekli bir üretkenlik içinde bu peri kızı.Boşuna ilhamperisi değil adı:D.Bir de bloga girdiğinizde sizi çok güzel bir karadeniz türküsüyle karşılıyor..Bende ne zamandır türkü dinlememiştim.Çok iyi oldu:D Blogunda en beğendiğim yazısı ise 10 Nisan 08 de yazdığı hayat adlı yazı.Özellikle yazının sonundaki şu söz çok güzel "
Saçlarım,ömrüm,kalbim benimdir ve hep benim kalacak..."

Periye burdan bu güzel blog için teşekkür ediyoruz ve perinin bir sözü ile bitiriyoruz..Yarın görüşmek dileğiyle.:D Özleyin beni:D

"..Haddeden geçmiş nezâket yâl ü bâl olmuş sana Mey süzülmüş şîşeden ruhsar-ı âl olmuş sana.."



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 7 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Çok keyifli ve değişik bir blog tanıtım sitesi.Tebrik ederim önce.
    Sonra bu zarif sözleriniz ve nezaketinizden dolayı teşekkür ederim.

    Ve anlatımınız çok çekici,zevkli .

    O saat benim yıllardır vazgeçilmezimdir.Tema değişir ama saat demirbaştır.Ve o resim tablolarına hayran olup,kendime örnek edindiğim William Bouguereau resmidir.
    Bloğumda düzen hastasıyım.ufacık birşey göz zevkimi bozsa saatlerce uğaraşıp düzeltirim.Fakat nefret ediyorum bu huyumdan .
    Beni bırakırsanız susmam.Teşekkürlerimi sunuyorum ve bağlantı listeme ekliyorum sizi..İyi akşamlar.

  2. ilham perisinin ruhumun renkleri blogu ,ve kalemin rengi de ,gerçekten çok naif ,çok hoş , renk renk cıvıl cıvıl bloglar....
    buradan kendime de bir övgü payı çıkarıyorum....sevdiğim blogları boşuna sevmediğim de belli oluyor...

  3. Bu blogun sahibini tanıyor muyum ben ya? Hep benim takip ettiğim blogları anlatıyorsunuz da :)

    Bu arada İlham Perisi' nin arkasındaki kahraman benim onu yazmamışsınız :)

  4. Burak çok teşekkür ederim.Düşündüğün şeylerin aynısını bende sana düşünüyorum bu malum.
    Recep Hilmi bloğumdaki emeğini inkar edersem abartıyorum taş olurum:))
    İlla kendine bişey çıkarmazsan olmaz değilmi:)))
    Gerçektende Türkçe yardımların için teşekkür ederim..

  5. Bak hâlâ "de" ile "mi" yi yanlış yazıyorsun ya...

  6. Merhabalar. Hayırlı olsun blogmaniları. Umarım sayenizde biz de yeni blogları tanır, faydalanırız.. Ben blog olayına Google'da bir hikaye ararken İnsana Dair Efsaneler ile tanışarak başladım. Efsanelerde gezinirken bir peri kızı ile tanıştım. O saatten beri de ( saat demişken,o saate ben de hastayım valla, saolsun perinin yardımlarıyla bloğuma ben de saat koyabildim ) bu peri kızı en çok sevdiğim oldu. Şimdi burda tanıtılınca, yazmadan edemedim. Sevgiler

  7. Canan hanım teşekkür ederim sözlerinize.Bende tanışma hikayenizi merak ediyordum.Öğrendim böylece.
    Recep Hilmi dikkatsizlik desek..


Leave a Reply