28.5.08

Pucca Günlük

Yazan: Ukturk | 28.5.08 | Kategori: , |
Yazı: Pucca Günlük

Ey şıkı şıkı esmer bomba..:P Efendim sonunda tekrar birlikteyiz..Malum sınavımdan dolayı yaklaşık 1 haftadır çevrimdışıydım.Bu arada diğer yazar arkadaşından boşluktan yararlanarak kaytarması:D üzerine 5-6 gündür blog tanıtamıyoruz..İşte bu eksikliği süper ötesi bir blogla gideriyoruz..!

Tanıtacağımız blog blogger aleminin Paris Hilton'u..İşte o;

Blogun Adı: Pucca Günlük

Bu süper ötesi bloga isim babalığı yapan Pucca! nedir peki? Pucca,bir çizgi karakter adı aslında..Pucca, yuvarlak kesimli saçları ve tatlı gülüşüyle Çin lokantası sahibi bir babanın tek kızıdır. GARU'dan fena halde hoşlanmaktadır.Garu ne derseniz,Garu yavuklusu gibi birşey.. (Ben zaten biliyordum diyen arkadaşlarımız sesini çıkarmasın.Tıp oynasın:D )

Pucca'yı açıkladıktan sonra isterseniz blogun misyonunu,vizyonu ve içeriği hakkında bilgi verelim.Blogta genelde sevgili Pucca aşk hayatını anlatıyor..Pekmez ile olan maceraları bitmek bilmiyor.Arkası yarın bir dizi edasıyla onu takip etmeye devam ediyoruz.Bu renkli aşk hayatı kaçmaz.. Blog sizin için özel sürprizler de hazırlamış:D
Burdan açıklamıyoruz.Okuyun bulun:D

Pucca tabi blogunda sadece renkli aşk hayatını anlatmıyor.Günlük yaşamda karşılaştığı olaylar hakkındaki görüşlerini,itirazlarını kendine özgü bir dille dile getiriyor.Bu dil bazen de tatlı sert(hafif argolu) bir hal alıyor.

Blogun temasına bakacak olursakb blogun headerı gerçekten güzel seçilmiş.Turuncu kızıl saçlı bir hatun resmi var.Profilden hiçte kötü durmuyor:D Blogta genelde beyaz renk hakim..Beyazın sadeliği ve asaleti ile Pucca'nın hafif argolu ve mizahi yazıları ilk bakışta ters düşmüş gibi görünse de bu iki zıt özellik birbirini tamamlayan,diğerinin eksiklerini gideren bir hal almış.(Tam anlatamadım ama öyle birşey işte:P) En azından ben öyle düşünüyorum.

Blogu takip edenler bilir.Yakın geçmişte blogun tüm yazıları bir kendini bilmez tarafından silinmişti.Ama yazılar yeniden toparlandı ve yayına sunuldu.O yüzden blog arşivine baktığımızda sanki yeni bir blogcu gibi görünse de kendisi eskilerdendir.Ama ilk yazısını hangi tarihte yayınladığı hakkında kesin bir bilgiye ulaşamadım.:S Ama sanırım ilk yazısını 01.02.2007 tarihinde yayınladı..!

Bu blog Pucca'nın tek blogu değil.Pucca'nın Pucca Düşünce ve Puccaysam Günahım Ne? diye iki blogu daha var.Bunlarda takip edilesi bloglardan.Ama bence Pucca Düşünde daha güzel:P

Tanıtımımızı blogtan bir söz ile bitiriyoruz.

"Belki de yaşım büyük aşklar yaşayacak kadar küçük değildir"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 3 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. hoş bir kişiliğe ait hoş bir blog tanıtımı...
    ama PuCCa ya isimm babası demişsin ya , ona bittiim :))
    Kedi babası ,kedi anası ...ne biliim işte..
    Ben PuCCanın bloguna gider sessiz sessiz bi göz atar ,yine sessiz sedasız, belki düşüncemi belirtir dönerim...mizahi ,ve yer yer ironik uslübü bana çok hoş geliyor...
    Argosuna ise resmen bitiyorum..argonun asaleti de olur mu derseniz puCCa da oluyo işte :)))

  2. heyoooo benim blogumu tanıtmışsınız
    çok teşekkür ederim efendim çok şımardım valla billa manyak dötüm kalktı :P

  3. deniz yıldızı dedi ki...

    yine güzel yorumlarla kendinize özgü tanıtımlar yapmıssınız. vakit buldukça diğer arkadasların sitelerine de bakıyorum. :))

    benim de eger izniniz olursa bir önerim var. okumaktan keyif aldığım ve çok kişinin ilgi ve sevgisiini kazanan sevgili emelsen in sitesi. vaktiniz olursa incelersiniz sizde ...

    www.emelsen.net

    iyi çalışmalar :))


Leave a Reply