20.5.08

İnsana Dair Efsaneler Destanlar

Yazan: Ukturk | 20.5.08 | Kategori: |
Yazı: İnsana Dair Efsaneler Destanlar

Akdağlar'ın namlı karı erirse,
Kızılırmak boz bulanık akarsa,
Kekliklerin tavşanların kokmaya başladığı zaman kaçalım...!

Ben mesajı verdim.:D Anlayana artık.Yazımızı bugün tanıtacağımız olan blogun derinliklerinde olan bir üçlük ile açtık.Çok da güzel oldu:D Bugün tanıtacağımız olan blog bundan öncekilerden biraz farklı.Farklı derken konu açısından farklı.O da diğerleri gibi yetkin bir blog.Biliyorsunuz ki kaliteden ödün vermiyoruz:D Tanıtacağımız olan;

Blogun Adı: Efsaneler ve Destanlar

Blogumuz başlıktanda anlaşılacağı gibi insana dair olan her türlü efsane ve destanları günyüzüne çıkararak bizlere sunuyor.Eminim bloga girdğinizde göreceksiniz zaten,çoğuyla ilk defa karşılaşacaksınız.Bloggerımız çok güzel bir arşiv çalışması içinde gerçekten.Blogta bildiğim kadarıyla iki yazar bulunmakta 3k ve Canan Hanım.Güzel bir ekip oluşturmuşlar.Son yazıların çoğunu Canan Hanım yayınlamaktadır.3k'dan da yazılarını beklediğimizi burdan belirtelim.Ama eski yazıların çoğunuda 3k yayınlamıştır.Neyse pass this subject:D

Blogun temasına verip veriştirelim isterseniz.Kullanılabilecek en sade kullanmayı tercih etmiş bu blog.Blogun konusu göz önüne alındığında öyle yanar dönerli bir tema uygun kaçmazdı zaten.Ama bence daha da geliştirilebilir.Daha iyilerine layık bence bu blog (Hem içerdiği yazılardan hem de değerli yazarlarından dolayı.)

Blogta Cevval Portakal'da olduğu gibi sağ tıklayınca bizi bazı sürprizler beklemiyor.Bazı yerlere basınca Heman! çalmıyor:D ama blog içerisinde muhafaza ettiği efsaneler ve destanlar sayesinde bize sürprizlerin kapılarını açmaya son sürat devam ediyor..Bazı efsaneleri okuyunca aaa! hadi be!! yok artık lebron james:D gibisinden şaşkınlıklara kapılacağınıza eminim.

Aslında 3k'nın bu tek blogu değil.İsterseniz onlarında ismini burdan bir zikr edelim:D Hardalname,Günlük Şeyslerim öne çıkan bloglarından.Daha ne kadar blogu olduğu belli değil.Cia raporlarına göre 10-11 tane,mossad'a göre ise bu sayı 20-21 e kadar çıkmaktadır.Blogun diğer editörü Canan Hanım'ın blogunun adı ise Worldofcomment
Bu bloglara tanıttığımız blog üzerinden ulaşabilirsiniz.

Yazının yine sonuna geldik.Yazımızı blogtan bir söz ile bitiriyoruz.Bu 2 sözü bulmak için epey blogu kurcaladık.Ama sonunda bulduk.:D

"Fâni âlemin bir yolcusuyum! Menzilime ulaştım. Hakka tapulandım. Beni sorma, sen yoluna devam et!" Diğeri ise aslında bir söz değil bir hikaye.Bunu gibi birçok şey mevcut blogta girin gezin,bulun,okuyun:D

"Ali birgün terziye takım elbise diktirmiş.
Kayseri`li sormuş borcum nedir? Terzi cevap vermiş 6 milyon
Kayseri`li mümkün değil 3 milyon demiş.
Terzi kurtarmaz 4 milyon demiş.
Kayseri`li mümkün değil 2 milyondan fazla vermem demiş.
Terzi lanet olsun tamam demiş.
Bu sefer Kayseri`li 1 milyondan fazla vermem demiş.
Terzi sinirlenmiş para falan istemiyorum al elbiseni defol demiş.
Kayseri`li bir takım elbise daha dikmezsen şurdan şuraya gitmem demiş." (Benim adımda Ali dedemde Kayserili ama bende çektim soya galiba:D)


Not:Ben 4 gün boyunca çevrimdışı olacağım.İzmir'de sınava gireceğim.Onun için yola çıkmam lazım(Müfettişlik Sınavı)Bu süreçte diğer yazarımız olan Pınar tanıtımlarına devam edecektir.Dualarınız benimle olsun:D)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 5 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Teşekkür ederim

    Blogum farklı bir misyon yüklenmiş durumda bunun içinde görselliğe fazla önem vermedik

    Blogumuzda bu toprakların insanının öyküleri anlatılıyor ve bildiğim kadarıyla konusunda tek

    Blogda sizinde değindiğiniz gibi Canan Hanım'da yazmakda ve şu an yük tamamen onun omuzlarında buradan ona teşekkürlerimi iletirim

    blog sayıma gelince bende bilmiyorum. :)

  2. 3k yı bu efsaneler bloğuyla tanıdım ben.Mutlaka tanınması gereken biri zaten.Neşeli,kaliteli,insani değerleri çok çok yüksekte biri.Blogla ilgili birçok konuda yardım aldım ondan,hayat derslerini hiç saymıyorum zaten
    canan hanımda çok çok sevdiğim birisi.Gerçekten güzel bir ikili oldular.Oda kalite insandır.
    Ve bu blog takip edilmeli,okunmalı..

  3. takdir edilesi, süper kültür kaynağı, blog dünyasını tekeline almaya çalışan 3K imzalı blog...

  4. bu aralar blogları fazla izleme şansım olmuyor ,iş yoğunluğumdan dolayı...ama efsaneler ,favorilerimin en başındakilerden biri..
    en sık izlediğim bloglardan..

  5. Selammm. Birileri bizim bloğumuzu mu tanıttı acaba? :)) Çook teşekkürler.

    Ben blog olayında yeniyim. Ama efsaneler ve hikayeler en sevdiğim konuların başında geliyor. O yüzden sevgili 3k sürekli yorum yazmamdan feyz alarak yazar olarak sitede yazmamı isteyince red edemedim. Gerçekten harika hikayeler, bazıları (dehşet) olan efsanelerimiz mevcut. Bunların tek bir arşivde toplanması 3k'nın en büyük isteği idi. Ve ben de zamanım yettiğince, elimden geldiğince çeşitli efsane veya hikayeleri paylaşmaya çalışıyorum.

    Görselliğe gelince.. Ben de yeni tema bulabileceğimizi düşünüyorum. Şu anki haliyle bile çok güzel. Çünkü biizm bloğumuzda önemli olan şey göze hitaptan ziyade akla hitap. Hikayeleri okurken, ki zaten meraklısı geliyor ziyaretimize, şablonun nasıl olduğuna bakmıyor bile. Belki de dikkat çekmesi bu yönden olmuştur. Zira ben örneğin çok cicili bicili şablonları sevmiyorum. Yine de sevgili 3k sanırım yakında yeni bişiler düşünecek.

    Ben beni de eski bir dost gibi sarıp sarmalayan tüm blog dostlarıma teşekkür ediyorum. Sevgilerimi yolluyorum. Daha nice efsanelere inşAllah diyorum...


Leave a Reply