15.5.08

BlogMania İletişim Sayfası

Yazan: Ukturk | 15.5.08 | Kategori: |
Yazı: BlogMania İletişim Sayfası

Merhaba ben Ukturk. İletişim ingilizcesi ile Contact sayfamıza hoşgelsiniz. Nasılsınız. Çok nazik ve kibarım değil mi. Sen de öylesin. Bu iletişim sayfaları biraz resmi olur ya kurumsal olma çabaları. Bende de özentilik tavan yaptı işte ciddi şeyler yazmaya çalışıyorum.

Çoluk çocuk nasıl peki. İyilerdir inşallah. Amin efendim amin, afiyet versin. Bu ülkede en çok fenerbahçenin hali ile bu Akp'nin haline çok üzülüyorum. O kadar ki geceleri rüyama giriyor bir kabus gibi oyandırıyor beni. Neyse konumuza dönelim. Burası BlogMania. Bu puslu vadide yaşananların hepsi haha:P:p Ne vadisi blog vadisi:P:p

Efendim işte blog bildiğim anam babam bloguz. Mayıs 2008 tarihinde yayın hayatına başladı. Çok ilkeli bir blog aynı zamanda.Tadından yenmeyiz. Şu saat itibariyle tam 12 yazar bu blogta yazmaktadır az veya çok. Hepsi sbenim sevdiğim blogcular olup, blog aleminde sevilen blogculardır. Biliyorsunuz zaten. Yazarlarımızın ismini de vereyim çekileyim:P

* Ukturk (Ben)
* Ella
* Larien Beyinütüleyen
* Üfürükten Prenses
* Betül Kara
* Damat Ferit
* Bi Dost
* Yesari
* Yejades
* Finduilas
* İku


İletişim:

* blogmania@hotmail.com.tr
* kaanukturk@gmail.com
* ukturk@msn.com

Bizi takip edin okuyun, yorumlayın anacım:P:p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...