19.5.08

Geyik Mühendisi

Yazan: Pınar | 19.5.08 | Kategori: |
Yazı: Geyik Mühendisi

Hıhhh ..! İşte geldim burdayım,,ben bu işte ustayım.! Şimdi bahsedeceğimiz blog yaptığı işte gerçekten bir duayen kendileri.Blogunu okuduğunuzda eminim bundan, ne geyik yapıyor be adam diyeceksiniz.! Sanırım tahmin ettiniz bugünkü blogumuzu.Evet o;

Blogun Adı: Mühendis-i Geyik

Bu geyik mühendisini neden okuyacaksınız neden takip edeceksiniz.İşiniz gücünüz mü yokta geyik yapacaksınız.:D Mühendis bunu çok iyi özetlemiş.Az sonra yazacağım şeyler ve yazmadığım herşey için onu okuyun.Beyin kası yapmak için,x'i bulmak için ve en önemlisi adam olmak için bu gayri ciddi lakırdı sitesini takip edin.Bir de bazı rivayetlere göre dişlere ve depresyonada iyi geldiği söyleniyor bazı çevrelerde.:D

Mühendis blogunda genelde turuncu,siyah ve gri kombinasyonunu kullanmış.Gerçekten bu üç rengin bu kadar uyum içinde olacağını ummazdım:Dİlk geyiğini Nisan 06 da yapmış.Sonra Ocak 07'de iki post yayınlayıp ortadan kaybolmuş.Bu arada blogtan parayı vurup Bahamalar'a tatile gittiğini söylüyorlar.Kim söylüyor derseniz.Kaynağım sağlam olup gizlidir:D Daha sonra parası bitmiş olacak ki Ocak 08'de hızlı bir dönüş yapmış ve sürekli güncellenen geyikleriyle karnımıza ağrılar girdirmeye devam ediyor kendileri.

Kendisini şahsen,ismen ve herhangi bir şekilde tanımamama rağmen kendine has bir kişilik olduğunu düşünüyorum.(Tıpkı:Deli Prof ve Cevval Portakal gibi) Böyle insanların gelecek nesillerede faydalı olması için spermlerinin veya başkabirşeyinin dondurulması insanoğluna büyük bir hizmet olacaktır.(En azından bence.Çok mu oldu ne:D)

Hehe Mühendisin şu yazısına (araştırmasına) çok güldüm.Harbiden koptum.Süper bir araştırma olmuş.Bence şu şık daha uygun.Rujunun aroması var mı? Canım çekti de.:D Araştırmaya bakılırsa ama herkes 8 atmak istiyor.Bre insaf:D Allahım allahım:D Kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi böyle bir anket böyle seçenekler:D Okumak isteyenler yazı 06 Mayısta kazınmış bloga.
Şuanda da bir anket devam ediyor.Ben, ben bilmem mühendisim bilir diyorum ve çabuk girin sizde oy kullanın kaçmaz diyorum:D

Gerçekten de blogu gezerken epey bir beyin kası yaptım inşallah final döneminde işime yarar:D Şunuda hatırlatmadan geçemiyorum Kendisi bö' de eğlence sektöründe! ödül kazanan bloglardandır.Ona göre yani:D Yazımızı herzaman ki gibi 1.geleneksel blogger sloganı,sözü ile bitiriyoruz.

Aslında daha güzellerini buldum ama bu söz aklıma takıldı.Söylemeden edemem..:D
**Beşiktaş gibisin, 8 atmak istiyorum!**





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 6 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Geyik Mühendisi'nin Blog Ödülleri'nde Eğlence Kategorisi'nde 3. olduğunu belirtmekte fayda var...

  2. Valla bu sperm olayını Cevval hocamdan sonra sen de iyice kafama soktun.Var mı buralarda banka,yoksa Amerika'ya kargoyla mı gönderecez :D

  3. :D:D valla hocam ben bilmiyorum ama sanırım Pınar biliyor ki bir tane yazmış:D

  4. hehe:D Prof. heralde bir tane kıbrısta var.Yoksa amerikaya göndderin bence:D Hem toplu gönderimde indirim yapıyorlarmış:p

  5. Öncelikle böyle bir oluşumda Mühendis-i Geyik'e de yer verdiğiniz için teşekkürlerimi sunuyorum.

    Sizin de dediğiniz gibi, Geyik Mühendisi'nin karakterini inşa etmeye Nisan 2006'da farklı bir altyapıda başlamıştım. Fakat sonra, nette farklı atılımlar yapma hevesleri kafamı işgal edince kaynadı gitti zavallım. Zaten hitsizlik tavan yapmıştı. Para desen sıfır. Sponsor yok, destek yok... Sırf parasızlıktan aylarca temasız kaldı blogum. Kazandırmadı bana para, ben de yapmadım. hehe. Parasız çalışmam. :P Şaka bir yana, bir de benim ilgimi de göremeyince yaşayan ölüye döndü. Ben de fişini çektim. Acı çekmesinden iyiydi. Şimdi yine aynı şartlar sarsa çevremizi, yine aynısını yaparım sanırım. Ama şu an gidişat gayet güzel. Şu an 2006 ve 2007 arşivlerinin de bir kısmı taşınmış vaziyette buraya ama çok eksik maalesef. Aslında çok daha fazlasıydı.

    Hehe gelecekte yararlı biri olur muyum bilmiyorum. Ama spermlerim pahalıya gidecekse bu işe varım. Depo büyük bir potansiyel işlem hacmine sahip yani. O bakımdan sorun yok. :))

    Rujun tadını hiç merak etmemiş erkek de yoktur aramızda. Ben de çok merak ederdim bir zamanlar. Ama ruj işte yani. Çok büyütmemek lazım :P Bu arada Beşiktaş meselesine de kimse alınsın istemem. :) Ben Galatasaray'lıyım. Galatasaray da yese 8 , onu da yazarım. :D

    Çok teşekkür ediyorum yine.
    Kendi düşüncelerinizle blogları tanıtmanız çok hoş olmuş. Tebrikler.
    Çalışmalarınızda başarılar.

  6. geyik mühendisi kardeşimizi uzun uğraşlardan sonra ikna ettik ve türkiye'de show dünyasında ad olarak bir yerlere gelmiş ama aslında hiç bir yerde olamayanlara ders verecek ki halk hiç olmazsa aaa bunlar komik olabiliyormuş diyecek

    özellikle sadece gülmesi ile espri yaptığını sanan bay telekoma


Leave a Reply