18.5.08

Deli Profesör ve Zındık Ezmeleri

Yazan: Pınar | 18.5.08 | Kategori: , |
Yazı: Deli Profesör ve Zındık Ezmeleri

Yine ve yeniden merhaba efendim..Görüşmeyeli çok uzun oldu.:D Daha dün yazmıştım bir tane blog..İşveren çok acımasız..Kendi yatıyor bizi çalıştırıyor:D:D Bugün size yine fevkaladenin fevkinde bir blog tanıtacağız. Tanıtacağımız blogun fazla reklama,tanıtmaya ihtiyacı yok ama onu görmeden geçemedik..Görünmeycek gibi değil zaten..Bir salgın hastalık gibi yayılmaya devam ediyor.İşte o blog;

Blogun Adı:
Deli Profesör

Baştada dediğim gibi fazla söze gerek bıraktırmayan bir blog.Profesörümüz her konuda yazılarını yayınlayabilme kapasitesine sahip.Yazılarını incelerseniz zaten belli bir araştırmanın veya birikiminin ürünü olduğunu hemencecik anlarsınız.

Öncelikle her zaman olduğu gibi yine isterseniz blogumuzun temasından başlayalım.Blogun temasıda nasıl içeriği o kadar kendine özgü ise temada bi o kadar özgün.Header bir harika zaten..Bir zeka ürünü gerçekten.Adam boşuna profesör olmamış..Saçlarını dökmüş bu yollarda..:D Temamızın sağ tarafıda bir harika..Widget'ların başlıkları çok ilginç ..Bu adam çoşmuş .Heryerden birşeyler fışkırıyor.:D Mesela başlıklara bakarsak;Eşref Saati,Zındık Metre (En çok buna bayılıyorum zaten:P) Yediğim Hurmalar ve en cafcaflı ve canlısı "Kanlı Canlı Sor Bölümü..Aslında bu kanlı canlı sor bölümü çok derin anlamlar içeriyor..Ama bu bilgileri şu anda açıklamayı uygun bulmuyoruz:D
Blogun en alt tarafındaki anasayfa,rss vb sekmeler ise amerikan filmlerinden çıkmış gibi duruyor..Bush amca,Marilyn falan şekil yapmış anlayacağınız.Blogun teması ile alakalı anlatacak o kadar çok şey var ki ama herşeyi devletten beklememek lazım biraz da siz karıştırın,kurcalayın::D

Blogun içeriğine gelecek olursak eğer,yazının en başında dediğimiz gibi (Prof.un tabiriyle Yukarı Kökleyip bakabilirsiniz.) her muhteviyatta kaliteli içinde hiciv,mizahın her türlüsü olan(ama düzeyli) bir blog.Ben kişisel kategorisi yapsam bloglar arasında ilk 3 e koyacağım bloglardan.Zaten kendisi Kültür-Sanat kategorisini kendisine misyon edinmiş.:D Bence tek eksiği benim gibi bir menejeri olmamasıdır:D:

Bu fevkaladenin fevkinde blogumuzda en beğendiğimiz yazı ise bence çok güzel bir araştırma.Sizin için üşenmemiş araştırmış koca prof.Peki nedir bu araştırma...Merak ettiniz değil mi.İşte o yazı 18 Nisan 08 tarihinde yazılmış olan "İsmi çirkin olan güzel midir?"..Valla bravo cuk oturmuş yazı..Benimde arkadaşlarım var öyle güzel falan.Ama isimlerinde hayır yok.(Ben istisna tabi):D Özellikle Dilşad ismindeki ablamız fena değil bence de..Döndülere allah yardım eylesin:D

Vallahi bir yazımızn sonuna geldik yine..Yazımızı yine blogcumuzun bir güzel sözü ile bitiriyoruz..Biraz alakasız olacak ama profumuzun ne kadar babacan olduğunu burdan şak diye anlayabilirsiniz.Kapiş durumları yani:D

"Kopirayt Mopirayt yemişim ya ne kopiraytı,alırken bi izin al yeter be cigerim..! Bize de bir zındık metre versen süper olur be hocam..Bizim ki blogmetre olur ancak ama..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 3 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Efendim beni aşırı derecede onore (bu kelime bu aralar çok popüler ben de kullanayım dedim.) ettiniz.Aslında mizah yapmaya çalışırken en korktuğum şey bu işi seviyede tutabilmekti.Siz benim seviyeli bir mizah içinde bulunduğumu söyleyince kendimi misyonuma ulaşmış gibi hissettim ve daha da ileri gidemeyeceğim için blogu bırakıyorum.Kariyerin zirversinde bırakmak en iyisi değil midir :D Şaka bi yana gerçekten öve öve basen bölgemi bayağı havaya kaldırdınız :D Umarım bu durum benim egolarıma zirve yaptırıp saçma salak hareketlere yönelmeme sebebiyet vermez.
    Özellikle ben Eşref Saatini çok seviyorum.Kullandığı resim ile ismin mükemmel bir bağlantısı var.Çok derin anlamlar içeriyor.Hatta bunu yapan ben bile çözemedim :D
    Eleştirileriniz ve övgüleriniz için çok teşekkür edip,başarılarımı diliyorum.

  2. o bir deli ne yapsa yeridir benimde favorilerimdendir :)

  3. Ben profesörün bir de çalışkanlığına hastayım. Hani yazılar kendini okutuyor, mizah desen bol bol, postlar da gayet uzun. Bunlara rağmen sürekli güncelleniyor blog, hızına yetişemiyorum, her blogu açışımda 3-4 post ard arda okuyorum.


Leave a Reply