19.5.08

Cevval Portakal:Fetva Kıvamında

Yazan: Ukturk | 19.5.08 | Kategori: |
Yazı: Cevval Portakal:Fetva Kıvamında

Bugün bomba gibiyim.Tanıtacağımız blogta bomba gibi gerçekten.Bu blog çok cevval,fetva kıvamında adam gibi adeta şahane bir blog..(Biraz devrik oldu ama böyle birşey yani)

Blogun Adı: Cevval Portakal

Cevval cesur gözü kara bir blog.Kendisinin adını metacafeye gönderdiği video sayesinde öğrenme fırsatı bulmuştum ama şu anda unuttum:S..Bu arada video da güzeldi.Özellikle giriş sloganları...Yani blog sahibinin 10 parmağında 10 marifet.. Çok hamarat bir kişilik...

Bu kadar gevezelikten sonra blogumuzun öncelikle temasından başlayalım...Abicim ne kadar güzel birşey bu.Buna tema denmez bence başka birşey.Sağ ve sol sütunlardaki kafalardan çıkan sesler zaten bir alem.Sadece oraları okusanız o bile size bir gülümseme,mutluluk verebilir.Hepsi güzel ama şu ikisi ayrı bir olay."Şşt Şşt O taraf!Koysun size bu taraf..Bide şu "Hop lan kel bir dal sigara gönder bakayım buraya" Sanırım bloggerımızın sigarayla arasında bir müsibet var.Sürekli bir gönderme yapmış:D

Blogun sağ alt tarfında ise sanırım babası ile kendisinin arasındaki konuşma da süper.Naber evlat?? Bir şaşkınlık ifadesi içinde Baba!!!:D Tema ile alakalı daha ahkam kesecek çok şey var ama en son şunu belirterek bitirelim.Blogun üzerinde sağ tıklayın bakalım ne olacak..Gerçekten buda Cevval'in zekasının bir ürünü..Zihnisinir gibi valla..:D Pratik olun biraz:D

Temadan sonra içeriğe gelcek olursak ki geldik.Okuduğunuzda göreceksiniz zaten buram buram mizah kokan yazılar karşılayacak sizi..Boggerımız ilk yazıların Kasım 2007 de yazmaya başlamış.Önceleri her gün bir yazı yazarken gün geçtikçe 2 günde bir 3 günde bir sonra haftada bir şu anda da 8-9 günde bir yeni yazı yayınlıyor..Biz ondan daha çok yazı bekliyoruz..Zaten bu kadar özgün ve güzel yazmak kolay olmasa gerek..

Blogtaki beğendiğim en güzel yazı ise "Çalışan şey tamir edilmez..İkiletmeyin" Bu yazıda önce poker macerasını anlatmaya başlamış sonra dvd writer'ına uzanan bir yol var..Belkide bana çok yakın bir yazı olmasında dolayı en çok hoşuma giden yazı buydu.Bende pokeri aynı o yazıdaki gibi öğrendim.Uyguladım.Pişman değilim:D Bir de benim de etrafıma böyle zaralı kişiler mevcut..(Şimdi burda bunlar askıda kaldı açın okuyun aklınıza otursun):D

Allahım anlat anlat bitmiyor bu adam..Beynim sulandı..Cevval sadece blog yazmakla uğraşmıyor tabi.Kendisi aynı zamanda hikayelerde yazıyor.Gerçekten başarılı çalışmalar.(10-11 tane kadar) Bu hikayeleride merak ediyorsanız tabi bundan öncekilerde olduğu gibi öykülerde blogta.:D Ama bence en güzeli (favorim)Jim ile Kızılderili..Diğerleride pek güzel:D

Daha anlatacak çok şey var ama yeter kanımca.:D Son olarak artık bir gelenek haline getirdik bunu yazıyı blogcunun bir sloganı veya bir sözü ile bitiriyoruz.Ama bugün iki tanesi hoşumuza gitti.İki tane birden.Hadi şanslısınız:D

"Cevval derse itaat ederim.... Hastasıyım emir kipinin.. (Bizde cevvale hastayız:D)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 4 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Çok teşekkür ederim, güne çok güzel başladım sayenizde. Egom tavan yaptı, kendine güven desen uçuşa geçti, bu gün bu gazla yapabileceklerimin sınırı yok.
    Ben de istiyorum aslında blogu sık sık güncelleyeyim ama zaman bulamıyorum çoğunlukla. Haftada bir yazınca da güzel yazmalıyım diye şartlıyorum kendimi, hani belki hergün yazsam aynı performansı sergileyemem o da bir ihtimal.

    Cevval diyor ki:
    Tekrar tekrar teşekkür ederim!

  2. cevvali, gidin canınız sıkkın iken okuyun...
    yaaa ,her köşeden uzanmış bir kafa size laf atıyor...
    zaten güzel yanı ,size bazen emrediyor ama size hitap etmeden yapıyor bunu ,nasıl oluyosa..türkçesi adam kendinle de senle de kafa buluyor , sana ve kendisine saygısını, düzeyini de pek incitmeden...Blograzzinin bi tanesi..
    şahsına münhasır bir kişilik ,şahsına münhasır bir blog :))

  3. cevval bizim herşeyimiz kesinlikle iteat ediyoruz

    blogunda yazıları haftalık yayınladığından yazıları paragraf paragraf okuyarak bir sonraki yazıyı bekliyoruz bazen bizi şaşırtıp 2 yazı gönderdiği de olmuştur

    ayrıca cevvalportakal manyak mıdır nedir bilmem onun yüzünden özet akışlarına gıcık oldum

    önceleri ne zaman güncelleme alsam tıklıyordum sonra karşıma aradığınız sayfa bulunamıyor çıkıyordu

    yazıyoır okuyor sonra siliyor böyle biri işte

    bu arada cevvalportakalın adı cevval değil

  4. Aslına bakarsanız hayatım boyunca bana emir kipiyle kullanılmış ricalara haz etmem sevmem ama cevvalim öyle bir sevdirdiki emirini bana onu okumadan okumayıda geçtim ona uzuuun uzuun yorumlar yazmadan kendimi alamıyorum bunu kendiside bilir..Senide tebrik ederim blogunu beğendim ve keşife çıkmadan önce sana uğramadan gitmem;)


Leave a Reply