16.5.08

Bilgi Ustam Benim.!

Yazan: Ukturk | 16.5.08 | Kategori: |
Yazı: Bilgi Ustam Benim.!

Aslında bugün bir blog tanıtmayı düşünmüyordum.Ama dedim içimden tanıt ne olacak eline mi yapışacak diye.İlk tanıtımımız olan tamamen duygusal !olan blogtan sonra bugün size benim sürekli takip ettiğim kaliteli ve %100 özgün içeriğiyle tanıtacağımız blog;

Blogun Adı:BilgiUstam

Kendisi ismindende anlaşılacağı gibi tam bir bilgi ustası benim gözümde.Kaleme aldığı yazılar konu hakkında detaylı bilgi almamızı sağlıyor.Tabi ki buda nedir özellik mi şimdi diyebilirsiniz.Ben de detaylı bilgi veriyorum ne olacak diye.! Ama bu ustam bilgi veriyor yanında da bize aşkını şevkini veriyor konunun.Konulara hakim olmasından kaynaklanıyor sanırsam çok sade ve anlaşılır bir kelamı var bu ustanın.

Blogun diğer özelliklerine bakacak olursak.Bence tema çok başarılı.Sade bir tasarım yapmış.Ama sade olduğu kadar o kadar da çekici bence.Özellikle arkadaki desenli resim gri tabanını üzerinde bir yıldız gibi parlıyor.Arka planı ne kadar gri olsada (biliyorsunuz gri biraz kasvetli bir hava verir)içerisindeki bilgiyle bizi canevimizden vuruyor bu adam.Biliyor işi anlayacağınız.

Blog içerisinde adsense reklamları güzel bir şekilde yerleştirilmiş bence.Sanırsam hitleride iyi bir düzeyde ve sürekli yükselen bir çizgisi var kendisinin.Reklam olayında biraz aşmış bu ustamız.Notebook pazarı diye bir yerden tekil reklam almayıda başarmış.Anlayacağınız paranın gözüne vuruyor ustamız:D Bu da benim tezimi doğruluyor bence.

Özellikle zaten en çok okunan yazılarından biri erkek arkadaşların daha çok ilgisini çekecek bir konu.Drift Nasıl Yapılır.? Gerçekten çok beğendim bu yazıyı.Burda öğrendiklerimi daha uygulama fırsatı bulamadım ama ilk fırsatta deneyeceğim.Umarım işe yarar. (i hope so:D)

Son olarak alanında yetkin bir blog olan Bilgi Ustam'a burdan Congrulations deyip başarılarının devamını diliyoruz.Bence geleceği çok parlak gözüküyor.O kadar parlak ki gözlerim kamaştı şimdi:D

(Not:Kendisini Teknoloji kategorisine koydum.Ama tam oranın blogu olmayabilir.Bilişim diyebiliriz:D)

Yazarken karar verdim.Yarın da bir blog tanıtacağım.Bakalım şanslı kim?:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 2 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Adsız dedi ki...

    Hardalname Said:

    daha önceden görmediğim bir blogdu biraz gözgezderdim konular benim ilgi alanım değil en azından bu şekilde

    ama senin ilk tanıtım yazını tuttuğumu belirteyim hatta kendi tanıtımının yanında tanıttıklarından sonradan blogları için diyeceklerini de ekyebilirsin

    tanıtımlarının devamını beklerim

    ilgimi cekecek blogları ilkkez senden öğreneceğimi hissediyorum

    http://hardalname.blogspot.com
    dedi

  2. Adsız dedi ki...

    nominal:

    bilgiustam ile gerçek anlamda blog tanıtımına başlamışsın hayırlı olsun. bilgiustam bloğu faydalı olabilir ama benim ilgimi çeken bloglardan değil ilkkez senin blogun sayesinde gördüm ve biraz bakındım drift önce net ile ilgili birşey sandım yazıyı sonuna kadar da okudum ama arabalar yarışlar da ilgimi çekmiyor biraz formula 1 işte

    anlatımın güzel zamanla daha da ustalaşacağına inanıyorum blogun sayesinde de blog dunyasında bir yerlere şıkışmış ilgimi çekecek bloglarla ilkkez senin sayende tanışacağımı düşünüyorum. bu çalışmada sana başarılar dilerim


Leave a Reply